Αρχαίων ήχων άρμοσις - Α' μέρος

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(19 ψήφοι)

Μία σειρά δύο επεισοδίων για τη μουσική και τα μουσικά όργανα της αρχαίας Ελλάδας. Η μουσική για τους αρχαίους Έλληνες ήταν άρρηκτα συνδεδεμένη με το δημόσιο και ιδιωτικό τους βίο. Αν και ο ήχος μας διαφεύγει, εντούτοις έχουν διασωθεί αρκετά τεκμήρια μέσω των οποίων προσεγγίζουμε αυτήν την άυλη πολιτιστική κληρονομιά.

Αρχαίων ήχων άρμοσις - Β' μέρος

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(12 ψήφοι)

Μία σειρά δύο επεισοδίων για τη μουσική και τα μουσικά όργανα της αρχαίας Ελλάδας. Η μουσική για τους αρχαίους Έλληνες ήταν άρρηκτα συνδεδεμένη με το δημόσιο και ιδιωτικό τους βίο. Αν και ο ήχος μας διαφεύγει, εντούτοις έχουν διασωθεί αρκετά τεκμήρια μέσω των οποίων προσεγγίζουμε αυτήν την άυλη πολιτιστική κληρονομιά.

Οι στίχοι στην Ποπ και Ροκ μουσική

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(13 ψήφοι)

Η ταινία αναφέρεται στο περιεχόμενο των τραγουδιών της ποπ και ροκ μουσικής, αναλύοντας στίχους λογοτεχνικής αξίας.Ιδιαίτερα γίνεται αναφορά στους Beatles και σε άλλα μεγάλα μουσικά συγκροτήματα που αποτέλεσαν σταθμούς στην εξέλιξη της μουσικής αυτού του είδους.

Τα όργανα της ορχήστρας - Βιολοντσέλο

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(14 ψήφοι)

Ο ήχος του είναι γλυκός και ζεστός και μοιάζει πολύ με την ανθρώπινη φωνή. Ξεχωρίζει από τα άλλα έγχορδα με το ευγενικό και ιδιαίτερο χρώμα του.Είναι το βιολοντσέλο ή απλά τσέλο, το τρίτο μουσικό όργανο της οικογένειας του βιολιού και θεωρείται ο τενόρος της ορχήστρας.

Σοπέν

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(10 ψήφοι)

Φρειδερίκος Σοπέν. Ο Ραφαήλ του πιάνου, ο τρυφερός ποιητής των ήχων. Πολωνός από τη μητέρα του και Γάλλος από τον πατέρα του, ο Σοπέν δημοσίευσε την πρώτη του Πολωνέζα σε ηλικία 8 ετών και έδωσε συναυλίες στα 9 του χρόνια.Η νοσταλγία του έρωτα και της χαμένης πατρίδας σφραγίζουν τα έργα του και φανερώνουν μια  τρυφερότητα γεμάτη πάθος.Δύο ηθοποιοί με χιούμορ και ευαισθησία ακολουθούν τη μουσική μεγαλοφυία στους δρόμους περιπλάνησής της στην τέχνη και τη ζωή.

Μπετόβεν

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(9 ψήφοι)

Τρυφερός και χυδαίος, ευαίσθητος και αγροίκος, ιδεαλιστής και υλιστής, ο Μπετόβεν έζησε όλη τη ζωή του σαν μια μέρα καταιγίδας.Η μουσική του είχε τη δύναμη να μεταφέρει στον κόσμο του πνεύματος τα έντονα συναισθήματα της ζωής. Μέσα στην άβυσσο της δυστυχίας του ο Μπετόβεν συνθέτει την 9η συμφωνία, που είναι ένας ύμνος  στη χαρά.Δύο ηθοποιοί με τρυφερότητα και χιουμοριστική διάθεση παρακολουθούν τη μουσική του διαδρομή και υποκλίνονται στη μεγαλοφυία του.

Μότσαρτ

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(11 ψήφοι)

Τι σημαίνει το όνομα Αμαντέους Μότσαρτ;Ποιος δρόμος τον οδηγεί στις επιτυχίες και την αναγνώριση;Ποιο το χαρακτηριστικό γνώρισμα της μεγαλοφυίας του και πώς ο χαρακτήρας του επηρέασε το έργο του;Ποια μυστηριώδης παραγγελία τον εμπνέει για το ημιτελές Ρέκβιεμ;Η ζωή και το έργο του αγαπημένου των θεών μας συγκινεί και μας μεταφέρει σε άλλες εποχές πάθους και νοσταλγίας.

Κίνα, Ινδία, Αίγυπτος, Μεσοποταμία, Μέση Ανατολή - Σας αρέσει η μουσική;

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(6 ψήφοι)

Η ταινία καταγράφει τη γέννηση και τη διαδρομή της μουσικής μέσα στο χρόνο, παρουσιάζοντας όχι μόνο τα μουσικά γεγονότα αλλά και το ιστορικό, κοινωνικό και καλλιτεχνικό γίγνεσθαι κάθε εποχής.Στόχος της σειράς είναι η καλλιέργεια γενικότερης μουσικής παιδείας των μαθητών και όχι η καταγραφή εξειδικευμένων πληροφοριών.

Αρχαία Ελλάδα, Ρώμη, Βόρεια Ευρώπη - Σας αρέσει η μουσική;

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(11 ψήφοι)

Η ταινία καταγράφει τη γέννηση και τη διαδρομή της μουσικής μέσα στο χρόνο, παρουσιάζοντας όχι μόνο τα μουσικά γεγονότα αλλά και το ιστορικό, κοινωνικό και καλλιτεχνικό γίγνεσθαι κάθε εποχής.Στόχος της σειράς είναι η καλλιέργεια γενικότερης μουσικής παιδείας των μαθητών και όχι η καταγραφή εξειδικευμένων πληροφοριών.

Αφρική, Νότια Αμερική - Σας αρέσει η μουσική;

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(9 ψήφοι)

Η ταινία καταγράφει τη γέννηση και τη διαδρομή της μουσικής μέσα στο χρόνο, παρουσιάζοντας όχι μόνο τα μουσικά γεγονότα αλλά και το ιστορικό, κοινωνικό και καλλιτεχνικό γίγνεσθαι κάθε εποχής.Στόχος της σειράς είναι η καλλιέργεια γενικότερης μουσικής παιδείας των μαθητών και όχι η καταγραφή εξειδικευμένων πληροφοριών.